Saturday, April 18, 2009

Maaf

Maafkan aku
Andai aku bukan insan terbaik
Andai aku bukan pendengar setia
Andai aku bukan insan setandingmu

Maafkan aku
Kerna hari itu
Aku terlalu membencimu
Benci sangat-sangat
Kerana hari itu
Aku terlalu menuduhmu
Tuduh sangat-sangat
Kerana hari itu
Aku terlalu kecewa kernamu
Kecewa sangat-sangat

Maafkan aku
Kerana keegoaanku
Kerana kelemahanku
Kerana kesombonganku
Dan kerana itu aku juga yang lebih terluka

Andai suatu hari nanti
Aku menemui pengantimu
Tidak pernah akan ku lupa
Cinta sahabat yang satu itu dulu

Andai suatu hari nanti
Aku melupakanmu juga
Namun tidak pernah ku lupa
Jasamu yang mengunung itu

Andai suatu hari nanti
Aku menemui kau jua
Namun aku pasti
Tak mungkin kita akan kembali
Seperti dahulu lagi
Maafkan aku sahabat…

13 April 2009 3.40AM di bilik kolej

No comments: